ATENTIE...

Daca nu va pasioneaza bicicleta, NU aveti ce face pe acest blog !Next page !
Toate informatiile, imaginile si comentariile de pe acest site NU au ca scop informarea.Toate postarile au un caracter pronuntat de barfa !

miercuri, 6 octombrie 2010

Modificari la CUBE-necesare...

n


CUBE-le primit cadou l-am "modificat" cu ceva mai bun...nu cu cine stie ce ...butuc pedalier(monobloc)Truvativ,foi Truvativ 48/38/28,pinioane Shimano Alivio CS-HG50 11-32T(11,13,15,18,21,24,28,32) si lant(cu cheita)Shimano LX HG53,ghidon oversize,Truvativ,  mai scurt cu 4 cm,la 580 mm, pipa UMF, scurta si cauciucuri WTB (de 29") 700 x 38c Pathway,plus deraior Shimano "Sora" cu brat scurt de cursiera.
Rapoarte:
-foaie 48T=4.36/3.63/3.20/2.67/2.29/2.00/1.71/1.50
-foaie 38T=3.45/2.92/2.53/2.11/1.81/1.58/1.36/1.19
-foaie28T=2.55/2.15/1.87/1.56/1.33/1.17/1.00/0.88
Ex.calcul:(roata cu diametrul de 28")
-circumferinta cercului: 2*Pi*R sau D*Pi (R=raza,D=diametrul,Pi=3.1415)
 si 1"=2.54cm.
raport maxim 48T/11T=4.36*(28"*2.54cm)*3.1415=9.74m*90(frecventa de pedalat)/min*60min=52.60km/h(maxim la f=90)*0.95(lantul,nou si uns) = aprox 50km/h
nota: la frecventa de 120 (trebuie sa fi super sportiv) = aprox 70 km/h,frecarea lantului pe pinioane ,ca pondere, este direct proportionala cu frecventa,moderat cu factor 8(de la 90 la 120=33.33% /8) =0.95*4.17%=0.95-0.04=0.91*70= aprox 64km/h
(nu s-a luat in calcul frecarea butucului , a pozitiei biciclistului  si aderenta cauciucurilor)
raport minim 28T/32T=0.88*(28"*2.54cm)*3.1415=1.96m*90(frecventa)/min*60min=10.58km/h(maxim la urcare f=90)
______________________________
-foaie 48T=cresterea vitezei din pinion in pinion incepand cu cel mai mare = 14.00%/16.96%/14.50%/16.59%/19.85%/13.44%/20.11%

interpretare:(foaie 48T)
32 la 28=14,00% pinion 8-7
28 la 24=16.96% pinion 7-6 
24 la 21=14.50% pinion 6-5 
21 la 18=16.59% pinion 5-4
18 la 15=19.85% pinion 4-3
15 la 13=13.44% pinion 3-2
13 la 11=20.11% pinion 2-1


-se observa ca trecerile cele mai eficiente sunt de la pinionul 4 la 3 si 2 la 1
-foaie 48T=cresterea vitezei din pinion in pinion raportat la cel mai mare (100%)= +14.00% /+33.33% /+52.67% /+78.00% /+113.33% /+142.00% /+190.67%.
 interpretare:(foaie 48T)
32 la 28=14,00%
32 la 24=33.33%
32 la 21=52.67%
32 la 18=78.00%
32 la 15=113.33%
32 la 13=142.00%
32 la 11=190.67%
___________________________________________
viteza de mers (distanta, peste 150km,sosea,drum orizontal) = foaie 38T cu pinion nr.4(numarat de la cel mai mare) de 18T=2.11 * 70 frecventa/min*2.3242ml(cirumferinta rotii)*60min = aprox 20km/h(la aceasta freventa, oboseala apare la distanta de peste 150 km, datorata si usurintei cu care se apasa pedalele )
Anvelopele WTB ,aici: http://www.youtube.com/watch?v=w2J08fIkTZ8&feature=channel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu